august 15, 2008

15. august Punased marjad.


Võsatööde järg jõudis kraavini ja rootsi kuuskede kõrval on lodjapuu marju täis. Aeg läheb kiirelt. Alles see oli, kui tegin õitest pilti ja nüüd juba marjad punased. Mulle meeldib talvel külmaga neid marju suhu pista. Tuhkagi nad mürgised on, nagu olen kuulnud. Sisaldavad palju C-vitamiini ja muud kasulikku. Eriti ilus on, kui okstele sadanud lume seest paistavad punased marjakobarad.

Mesilased töötavad hoolega. Kraavi ääres on veel palju õitsvaid taimi ja kui lähemalt uurisin, siis nägin, et mesilasi on erisuguseid, kes kõik seal õitel käivad. Mõned on heledate kõhualustega ja väikest kasvu, teised kollakamad ja turjalt „karvasemad” ja tunduvad kogukamad. Neid päris õigeid ma justkui ei juhtunudki nägema. Mina küll ei tea, millised need õiged on, kes minu juurde saare sisse elama asusid.

Keldri katuse kattelauad on poolest saadik peal. Viiluotsal aknaavad tehtud ja kiht laudu löödud. Kui vihmapäevi vahele ei tule, siis saab järgmisel nädalal üks etapp töödest valmis. Töömeest ootavad vahepeal muud tegemised ja pole teada, millal ta uuesti minu tööde kallale saab asuda.

Kommentaare ei ole: